Tisztelt Ügyfeleink!
2019.10.17-én az egyik háttértároló eszközünk leállt, ezzel az S004-es szerverünk, illetve az X-Web ügyfélkapu szerver szerverünk is leállt. A többi szerverünk üzemelésében semmilyen hiba nem történt, nem tapasztalható.
A szervert újra installáltuk egy új rendszerünkben, azóta kiszolgál, viszont adatmentésünk nincs róla!
A meghibásodott eszközön ott vannak az adatok, így azt a gyártó egy szervizének átadtuk. Ha és amennyiben az adat visszaállítás sikeres lesz úgy a visszanyert adatokat rendelkezésre bocsájtjuk. Amennyiben nem úgy arról tájékoztatást adunk ki.
Az ügyfélkapu elindítása után az érintett szerveren azon táhelyeket melyet a szerverhez tudunk kötni üresen létrehozzuk.
A probléma miatt az ügyfélszolgálati terheltségünk többszörösére nőtt így a telefonon nagyon nehéz minket elérni, így az support@x-web.hu email címre írják meg kéréseiket, kérdéseiket.
Az ügyfélkapu adatbázisa is egy régebbi állapotot mutat. A visszaállítás dátumától számított adatok felvétele folyamatban van.
A DirectAdmin felületek az újra telepített és átkölzötetett szerverek esetében megújultak, s a nyelvesítést elvesztették. A nyelvesítést folyamatosan aktiváljuk vissza, a hozzáférések nem változtak.
Az ügyfélkapuban látható szolgáltatások helytelen értéket mutathatnak, az adatokat a számlák alapján aktualizáljuk. A tárhelyeket az automata nem függeszti fel, a domaineket állandóan hosszabbítjuk.</>
A már kiállított de az ügyfélkapuban nem található díjbekérők helyett a rendszer vélhetőleg újakat fog kiállítani. Kérem ha már kaptak egy azonos tárgyú díjbekérőt akkor a könnyebb azonosíthatóság érdekében az új azonosítóra hivatkozva tegyék meg utalásukat!
X-Web
Vasárnap, November 10, 2019