Tisztelt Ügyfeleink!

2019.10.17-én az egyik háttértároló eszközünk leállt, ezzel az S004-es szerverünk, illetve az X-Web ügyfélkapu szerver szerverünk is leállt. A többi szerverünk üzemelésében semmilyen hiba nem történt, nem tapasztalható.

A szervert újra installáltuk egy új rendszerünkben, azóta kiszolgál, viszont adatmentésünk nincs róla!

A meghibásodott eszközön ott vannak az adatok, így azt a gyártó egy szervizének átadtuk. Ha és amennyiben az adat visszaállítás sikeres lesz úgy a visszanyert adatokat rendelkezésre bocsájtjuk. Amennyiben nem úgy arról tájékoztatást adunk ki.

Az ügyfélkapu elindítása után az érintett szerveren azon táhelyeket melyet a szerverhez tudunk kötni üresen létrehozzuk.

A probléma miatt az ügyfélszolgálati terheltségünk többszörösére nőtt így a telefonon nagyon nehéz minket elérni, így az support@x-web.hu email címre írják meg kéréseiket, kérdéseiket.

Az ügyfélkapu adatbázisa is egy régebbi állapotot mutat. A visszaállítás dátumától számított adatok felvétele folyamatban van.

A DirectAdmin felületek az újra telepített és átkölzötetett szerverek esetében megújultak, s a nyelvesítést elvesztették. A nyelvesítést folyamatosan aktiváljuk vissza, a hozzáférések nem változtak.

Az ügyfélkapuban látható szolgáltatások helytelen értéket mutathatnak, az adatokat a számlák alapján aktualizáljuk. A tárhelyeket az automata nem függeszti fel, a domaineket állandóan hosszabbítjuk.</>

A már kiállított de az ügyfélkapuban nem található díjbekérők helyett a rendszer vélhetőleg újakat fog kiállítani. Kérem ha már kaptak egy azonos tárgyú díjbekérőt akkor a könnyebb azonosíthatóság érdekében az új azonosítóra hivatkozva tegyék meg utalásukat! 

X-Web



Sunday, November 10, 2019

« Vissza